Ekonomi

Turkish Tastes markası ABD’de ortaklarıyla büyüyor

Los Angeles Başkonsolosluğu himayesinde 9 Kasım’da, kurum/kuruluşlar, restoran yöneticileri, otel zinciri yöneticileri, distribütör-ithalatçı satın alma yöneticileri, ünlü şefler, influencer, basın temsilcileri, diplomatik misyon temsilcileri ve eğitim kurumları iştiraki ile gerçekleştirilen tadım ve tanıtım etkinliğinde dört yıllık mühlet içerisinde oluşturulan Turkish Tastes topluluğunun önde gelen temsilcileri bir ortaya geldi.

Etkinliğe konut sahipliği yapan T.C. Los Angeles Başkonsolosu Sinan Kuzum, proje kapsamında gerçekleştirilen faaliyetlerin yalnızca Türk ihracat eserlerinin değil Türk mutfağı ve kültürünün tanıtımında da değerli bir rol oynadığını söz ederek memnuniyetini lisana getirdi.

İlgili Makaleler

Ege İhracatçı Birlikleri ismine projenin uyumundan sorumlu olan ve Turkish Tastes Topluluğunda Turkish Tastes Ambassador olarak bilinen, Ege Mobilya Kağıt ve Orman Eserleri İhracatçıları Birliği İdare Şurası Üyesi Kazım Gürel projenin muvaffakiyetinin bilimsel çıktılar üzerine inşa edilen yol haritasından geldiğini söyledi.

“Dört yıllık birinci aşamamızın başlangıcında ABD pazarına yönelik gerçekleştirdiğimiz derinlemesine tahlil sonucunda elde ettiğimiz çıktılarla kısa, orta ve uzun vadeli gayeler doğrultusunda oluşturduğumuz stratejik planın bugün meyvelerini topluyoruz. Bu müddet içerisinde gayeleri net olarak belirlenmiş birçok aktiflik gerçekleştirdik ve amaçlarımızı büyük ölçüde tutturduk. Ünlü şeflerle tanım görüntüleri, kesim bazlı tadım ve tanıtım aktiflikleri, ulusal ölçekli aktiflik iştirakleri, medya reklamları, artık klasikleşen şef müsabakaları üzere daha çok profesyonelleri gaye alan çalışmaların yanında, özel jette tadım aktifliği, e-spor yarışmacısı sponsorluğu üzere son tüketici odaklı çalışmalar da gerçekleştirdik. Lakin en büyük kıymeti birlikte yol yürüyeceğimiz ortaklarımıza atfettik.”

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu